diumenge, 20 de setembre de 2009

Pintura sobre cotó

Ja fa temps que pinto roba. És una activitat que m'encanta.

Quan era petita vaig començar amb la meva mare (que pintava a l'oli, i ho feia molt bé) a pintar les meves pròpies samarretes. Eren dibuixos senzills, amb plantilles... recordo que fins ti tot vam trobar una pintura que, un cop planxada agafava relleu.

Després, a l'escola vaig aprendre a pintar samarretes utilitzant altres tècniques: amb planxes de linòleum i una premsa, amb tampons...

Però ara tot el que pinto és amb pinzell. M'encanta estirar el color amb cada pinzellada, barrejar-los, degradar-los... és divertit i súper relaxant.

Ara m'estic acostumant a fer fotos a tot el que faig perquè, no se què pasa que sempre ho acabo regalant tot (o que tot el que faig és per regalar) i quan algú em demana que li ensenyi el que faig... em trobo en un problema.

Una mostra de les coses que pinto:


Un coixí.
Els pantalons del conill són un aplic de roba cosida. Ara, el coixí està més vellet... 


Dos pitets. Una part amb tampó i l'altra a "mà alçada".

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada