divendres, 23 d’octubre de 2009

Pintura sobre seda

Quan vivia a Barcelona vaig estar uns 10 anys anant a un taller que hi havia prop de casa meva. Al principi vaig començar treballant la fusta (per restaurar petits objectes), després vaig aprendre a fer diferents coses i treballar amb d'altres materials, fins que em vaig atrevir amb la seda.

Recordo que al principi no m'entusiasmava la idea; volia continuar pintant cotó. Però quan m'hi vaig posar... Vaig estar un temps per aprendre totes les tècniques necessàries per poder pintar seda. La seda té caràcter, és molt senyora! S'ha de saber molt bé el que fas perquè si t'equivoques no hi ha possibilitat de rectificació; és molt delicada.

No sé què té la seda, que enganxa molt.



Foulards.


Un mocador pel coll o un mandala per emmarcar.

1 comentari: