dijous, 5 de novembre de 2009

Làmpades

Avui vull parlar de les làmpades.

La veritat és que no en tinc quasi fotos perquè les he anat regalant totes. Un any, per Nadal, en vaig fer nou o deu (una per cada "família", pare, mare, tiets, sogres, cunyats...) tots teníen una però cap de les làmpades era igual.

Va ser una feinada, però això és el que més m'agrada: començar-ho tot amb temps, anar fent, pintant, medint, tallant, muntant... cada peça és única i la cara que posa la gent que rep allò que li has fet tu amb tota la il.lusió, no es paga amb res. És el que més m'agrada.

Ara fa molts anys que no en faig cap i m'hi vull tornar a posar. Aquí a Copons tinc un veï que és manyà i crec que em podria fer l'estructura.

Aquesta és la primera làmpada que vaig fer:



No sé exacatament quans anys té; està feta caldo però encara fa llum!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada