dimarts, 22 de desembre de 2009

Nadal

M'encanta el Nadal.

És una època ideal per fer manualitats: decoració de la casa, de l'arbre, coses per regalar... L'excusa perfecta, vaja.

Tinc un amic que és molt "apanyat" fent origami (papiroflèxia). Fa un parell d'anys em va ensenyar a fer un Pare Noel amb paper. Aquest any que ve vull fer-ne un amb cartolina, perquè em quedi ben gros i penjar-lo a la paret.

Com que a mi m'agrada donar-li una volta més a allò que he après, apart de fer el Pare Noel, vaig fer també els 3 Reis Mags.

Aquí deixo una foto d'algunes cosetes que he fet per Nadal:



Pare Noel i Reis Mags.



Bola per a l'arbre.

Pots de neu artificial.


Aquests pots de neu els he fet amb pots de conserves de vidre, però he descobert una manera més "professional" de fer-los. Ja tinc ganes de provar-ho!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada