dimarts, 17 d’agost de 2010

Samarretes

Aquestes vacances estic aprofitant per fer allò que més m'agrada, ja que durant l'any no tinc tot el temps que voldria.

M'estic "empapant" de tècniques noves i esbrinant on puc aconseguir els materials per poder posar-m'hi més endavant, perquè moltes botigues estan tancades.

Estic posada en el tema ESPELMES però a Igualada no hi ha cap cereria (o almenys jo encara no n'he trobat cap) així que hauré de baixar a Barcelona a buscar material; a profitaré per anar a buscar prendes per pintar.

I parlant de pintar, aquí deixo dues samarretes que he fet per la reina de la casa.






Una està feta amb esquitxos de pintura i l'altre amb tampons.

Ara feia molt de temps que no feia samarretes. No estan malament, oi?

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada