dilluns, 20 de setembre de 2010

La paraula més bonica del món

Aquest estiu he viscut una experiència nova.

L'Ajuntament d'Igualada organitza unes jornades de contes a la Biblioteca municipal durant la setmana que dura la Festa Major. Normalment hi va gent que ja s'hi dedica, però mira... em van cridar per anar a explicar-ne un!.

El conte que vaig explicar l'ha escrit la meva amiga Berta. Es diu "La paraula més bonica del món". Val a dir que vaig canviar algunes coses (amb el permís de l'autora), bàsicament paraules, perquè els més petits poguessin seguir el fil de la història.


Aquí teniu algunes fotos de tot
el procés.

La setmana anterior de la Festa Major d'Igualada va ser la Festa Major de Copons. Cada tarda expliquen "Contes a la fresca" (al costat de la piscina) i em van proposar de participar-hi explicant un conte. Ja es veu quin vaig explicar, no?

Em va servir una mica d'entrenament, tot i que després... no és el mateix explicar-lo als teus veïns (que no eren gaires) que explicar-lo enun auditòri PLE de gent.

Vaig passar una mica de nervis i, si hagués de fer-ho ara, algunes coses les faria diferents, però la veritat és que va ser una bona experiència.
Digne de recordar!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada