dilluns, 27 de setembre de 2010

Primer taller de Scrap

Ahir al matí vaig anar a Vilanova i la Geltrú a fer un taller de Scrapbooking. EL meu primer taller (i treball) de Scrap!!

M'ho vaig passar molt bé perqùe a mi, embrutar-me, és el que m'agrada. I perquè vaig descobrir nous materials, noves tècniques... i gent nova amb qui passar una bona estona!


El treball que vam fer consistia en un mini àlbum 11x11 cm.

Jo, com sempre, vaig fer l'àlbum per regalar. Ho sé... la primera cosa que fas i vas i la regales? que voleu... jo sóc així. I ja m'estic imaginant la cara de la meva germana quan li doni (és pel seu aniversari).

La veritat és que no vaig acabar l'àlbum del tot (em faltaven unes fotos), però va quedant així:











Ja tinc ganes d'acabar-lo i de fer més coses!!

3 comentaris:

  1. Ondia, mai havia sentit aquest nom, Scrap....curios, i ben maco.

    Jo en vull un!!!!!!!!!!!!!!!!!, jejejejeje.

    Petonets dolcets!!!!

    ResponElimina
  2. Scrapbook.
    En anglès: SCRAP=retall BOOK=llibre llibre de retalls).
    Una forma de conservar els records (fotos, entrades...) aprofitant coses (blondes, botons, flors, cintetes...).

    Això i més.

    I si en vols un, ja saps el que has de fer: guarda i tria fotos que t'agradin sobre un mateix tema (la Lara me'n va passar 24 per fer aquest treball).

    :D

    ResponElimina
  3. Doncs es molt i molt xulu!!!!...a veure si aquest cap de setmana faig una tria :-D

    ResponElimina