dijous, 23 de setembre de 2010

Tallers i exposició

El nou curs és apunt de començar i estic acabant de polir algunes coses.

Tallers diferents, a llocs diferents i per públic diferent (encara que la majoria són per a nens i nenes).

Però això no és tot.

Estic preparant una petita exposició de les cosetes que faig. A l'Abacus oferien la possibilitat de mostrar els treballs, les aficions de cadascú, i m'hi vaig apuntar. Aquesta setmana m'han trucat.

Encara no sé les dates concretes però puc tenir les coses exposades 15 dies. Hem quedat que l'exposició serà al novembre. Així tinc temps de començar el curs i guanyar una mica de temps per recopilar coses que he fet (però que no tinc perquè he regalat) i veure si cal que en faci alguna més per acabar d'arrodonir la cosa.

El gruix de l'exposició serà la pintura sobre tela però també hi inclouré treballs de bijuteria i "decópatch".

Em fa molta il.lusió!

Quan tingui fotos ja les penjaré.



2 comentaris:

  1. Nenaaaa, no sabia això de l'expossició, quant sàpigues dates digueu por fa, i mirarem de fer una escapada, hem faria molta il.lussió poder-ho veure!!!!

    Petonets!!!!!

    ResponElimina