dimarts, 12 d’octubre de 2010

Blog Candy Mireia Carbonell

Vaig descobrir el món del Scrapbook aquest estiu per casualitat i des de llavors em surt fum del cap, però m'encanta!

Els papers, els segells, les tintes, les fotos, els àlbums.. TOT!

Per saber-ne més em vaig apuntar a la xarxa social
Kits de Somni (Kds) i des de llavors que no he parat d'imaginar, de somniar...

Tinc poc temps i el que tinc el tinc invertit en aconseguir una feina estable i cuidar de la família, però he de reconèixer que per poc que puc em connecto cada dia per veure que s'està coent a KdS.

I aquesta nit, quan m'he connectat, he vist que el blog de la
Mireia Carbonell (la Jefa de KdS) ja ha arribat a les 8.000 visites! i per celebrar-ho fa un BLOG CANDY.

A mi m'encanta el seu projecte del mes de setembre: la combinació de color, les fotos, les gàbies d'ocellets...

Us animo a passar pel seu blog, no només pel Blog Candy sinó per veure les coses precioses que fa!!
Segur que us agradarà.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada