diumenge, 14 de novembre de 2010

Degradat de colors amb FIMO

Aquests dies estic fent proves amb el FIMO, i m'estic animant.

Ara he après a fer pasta amb degradat de 2 colors. M'ha costat d'entendre com fer-ho però al final me'n he sortit. He fet un degradat de color verd a groc (o al revés, segons com es miri). Més endavant provaré de fer-ho amb 3 colors.



I provant provant he vist que cada cop que canvio de color m'he de rentar les mans. Que m'agrada molt fer penjolls, arracades, agulles... però que no tinc tots els materials adequats.


La pega és que a Igualada (que és el que em queda més aprop) és difícil aconseguir el material... hauré de provar amb les botigues virtuals.

Però tot i ser "novata" en el tema, estic força contenta del resultat.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada