diumenge, 7 de novembre de 2010

Un coixí per a la Yasmin

M'encanta fer regals per als meus amics. Qualsevol excusa és bona.

I aquest cop d'excusa no en tenia cap, però m'és igual; em venia de gust.

Aquest és el coixí que he fet per a la Yasmin, la filla d'una amiga meva. És una nena divertida, molt xerraire i intel.ligent. I li encanten els CARGOLS. Sempre n'està buscant!

Així que no ho vaig tenir gaire difícil per buscar la inspiració.


Vaig comprar una tela bonica (amb uns colors que li agradessin a la mare, ves) i vaig començar a fer el bibuix d'un cargol.

Com que el nom de la nena comença amb Y, em va semblar que podria a profitar la forma de la lletra per fer el cap del cargol amb les banyes, ara només havia d'adaptar la resta del nom al cos del cargol. Vaig decidir posar el punt de la lletra "I" al mig de la closca i pinar-lo del mateix color que les lletres. En canvi, els ulls els he pintat del color de la closca. Un contrapunt divertit.

Vaig fer un coixí tipus "sobre", és a dir que es tanca sense botons (que la nena es podria empassar) ni cremallera (que es podria clavar o enganxar-s'hi els dits), només té 2 solapes cosides ente sí que deixen una obertura per posar-hi el farciment.

Llestos!

Ara a veure què dirà la nena quan li regali...

1 comentari:

  1. Uo!!

    Ha quedat molt bé! enhorabona!!

    Jo en vaig fer un, pero el faig fer imprimir. Ho vaig fer amb un programa el ThinkInPhoto va ser un coixí com aquest

    A vere si li faig una foto i us l'enseny.

    Gracies pel teu bloc!

    ResponElimina