divendres, 3 de desembre de 2010

Exposició a l'ABACUS

Al novembre no ha pogut ser, però ara ja està: a l'ABACUS d'Igualada hi ha una petita mostra de les cosetes que faig!

No hi he pogut portar gran cosa perquè tinc el mal vici (segons es miri) de regalar tot el que faig, així que l'exposició és compartida. Però crec que dóna una bona idea del que es pot fer si un té ganes de perdre el temps embrutant-se les mans.

Tot el que hi he portat ja ho heu vist però és que allà posat fa una patxoca!...

Hi he exposat pintura sobre tela (coixíns, samarretes, pitets...) i també els penjolls i arracades de FIMO (argil.la pol.limèrica).


L'altra noia amb qui comparteixo aparador fa SCRAPBOOK. Resulta que, casualment, se qui és i us puc dir que fa unes coses molt xules pel que fa a targeteria, àlbums de fotos, etc.

Per si voleu fer-hi una ullada:


ABACUS
Santa Caterina, 22
Igualada

Horari: De dilluns a dissabte, de 10 a 14h i de 16.30 a 20.30h


Hi serà tot exposat durant uns 10-15 dies.

3 comentaris:

  1. però... a l'Abacus de Barcelona no hi serà? ÔÔ

    ResponElimina
  2. No ens ho han dit pas.
    Ara, si hi ha demanda populart.... ;) vés a saber!

    ResponElimina
  3. Hola compi d'aparador!!!!

    Ja tinc ganes d'anar per veure com ha quedat, jeje

    Pel que em va comentar el noi, de moment ho estant iniciant a Igualada, i que la seva idea és que es pugui fer a la resta de botigues.

    Per la meva part us puc dic que les poques coses que vaig poder veure de la Gemma són genials (l'aparador encara no estava muntat, així que me'l miraré amb més calma).

    ResponElimina