dilluns, 17 de gener de 2011

El primer Mini

Ja començo a tenir material scraperu per treballar, així que he decidit començar.

Amb un kit que vaig demanar i un mini àlbum que ja tenia, tot de Kds, vaig fer un àlbum de fotos de la meva neboda petita i li vaig regalar per Reis a la seva mare.








Sóc conscient que puc millorar perquè encara ha d'aprendre moltes coses, tècnica, composició, materials... però estic força contenta del resultat. És el primer mini que començo i acabo jo sola!

També he fet una pàgina, però aquesta l'explicaré en un altre post.

3 comentaris:

  1. És preciós!!!!!!!!!

    i ella encara és més preciosa! FELICITATS, tieta artista!

    ResponElimina
  2. Gràcies Montse!

    La idea de l'ABACUS d'exposar treballs dels socis ha tingut tanta acceptació que estan mirant de replicar-la a d'altres ABACUS. Si ho fan en alguna prop d'on vius, t'avisaré.

    Un petoneeeeeeet!!!

    ResponElimina
  3. Es molt bonic l mini, dius k s pot millorar??? Jolin si sta super be!! Gracies x comentari al meu blog, potser si k t demamare ajuda x saber com s fan algunes coses!! Gracies

    ResponElimina