dissabte, 1 de gener de 2011

Origami amb papers de Scrapbook

Fa algun temps vaig aprendre a fer un Pare Noel d'origami. Més tard, quan vaig agafar pràctica vaig "tunnejar" el model original per poder tenir els 3 Reis d'Orient. La cosa era fàcil, només calia canviar els fulls de colors per uns que no fossin blanc i vermell i canviar la forma del barret.

La qüestió és que avui, després de dinar se'm ha encès la llumeta: calla,... i si ho provo amb papers de SCRAP?

Són ideals perquè ja són quadrats (per a fer-ho amb un full normal se'n ha de tallar tros) i a més són estampats per un cantó i per l'altre; així que no cal fer servir 2 fulls de diferent color.

He fet la prova, i guaita:


Més fàcil de fer i més ràpid que els que feia fins ara!

A mi m'agrada el resultat.

I amb una mica més de temps i mitjans es poden utilitzar "embellishments" més macos que els que tinc jo per a decorar el sac o el barret del ninot...

Podem fer Pares Noels (o Reis d'Orient) per decorar la casa, regalar-los a algú... si els fem més petits podem guarnir tot un arbre de Nadal amb ells, o fer una garlanda...


Si observem el detall del sac, veurem que també ens dóna joc per a posar-hi alguna nota dintre, o un quants calerons...

La imaginació al poder!

Estic pensant de fer el meu propi tutorial (el que vaig trobar per internet era una mica enrabassat) i penjar-lo aquí...


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada