dissabte, 22 de gener de 2011

Primera pàgina de Scrap

Doncs com deia l'altre dia, aquí ensenyo la primera pàgina de Scrapbook que he fet.

Sempre havia pensat que, quan comencés a fer Scrap, el primer que faria seria una pàgina. No sé... un LO, alguna que parlés dels meus fills... Doncs no.

El primer treball de Scrap que vaig fer va ser un Mini, i la primera pàgina... bé, no ha estat gens com em pensava: ni nens, ni dibuixos divertits, ni escrits tendres...

Estic al.lucinada. L'ensenyo?

Va:


Sí senyor, és el meu company quan jugava a futbol americà!

Alguns detalls de la la pàgina:


Doncs sí... no sabia que hi havia papers de scrapbook així però mira... em vaig animar i aquí està.

Ara serà qüestió de fer-ne més.

2 comentaris:

  1. Felicitats Gemma, trobo que és dificil fer una pagina d'aquest tema, però la combinació que has fet de tots els elements m'encanta!! T'ha quedat molt bé.

    Un petó

    ResponElimina
  2. Grècies Bel!!

    Primer, quan em van portar els papers (el meu nebot que estudia a Estats Units) vaig pensar: bufff!! i ara què faig amb això?
    Però també vaig pensar que seria un repte, em vaig posar a buscar fotos, i mira...

    Una abraçada!

    ResponElimina