divendres, 25 de febrer de 2011

Adéu al Taller Creatiu

Avui he tancat una etapa.

Quan em van demanar que fes una proposta d’extraescolar per als nens i nenes de Copons, realment no tenia ni idea d’on em ficava.

En un principi fer extraescolars va ser una alternativa (bé, és una forma de dir) a l’atur.

Així que quan em van trucar, de seguida vaig preparar el document. De fet, tinc el títol de Monitora de Lleure, així que perquè no treballar com a tal? I resulta que els va encantar.

Ara he hagut de deixar-ho sense acabar el curs.

No tinc cap dubte que he pres la decisió correcta. No puc arribar a tot arreu com a mi m’agrada fer-ho. Però no puc evitar pensar que és una llàstima haver de deixar-ho ara, en un punt en què ells s’ho passen bé fent l’activitat i estan preparats per fer coses interessants, totes fruit del seu esforç i creació personal i col.lectiva.

Una mostra del que dic, la Jornada de Portes Obertes que hem fet avui per Carnestoltes:

https://picasaweb.google.com/ampaceipcopons/PortesObertesTallerCreatiu

És veritat que no tot han estat flors i violes, especialment el primer any. Però si faig balanç, sens dubte ha estat una experiència molt positiva. Un aprenentatge constant.

Però no sé… ara que marxo… penso que ja no podrem fer allò que havia preparat, els projectes dels que havíem parlat… M’agradaria pensar que el temps que he dedicat ha servit per alguna cosa; que els nens s’han quedat amb alguna cosa bona de tots aquests mesos junts…

Però avui he acabat.

I ara espero poder-me centrar en els nous projectes que es presentin i poder seguir trobant coses i persones a la feina que m’agradin, mil.lusionin i que em facin aprendre. I poder fer tranquil.lament de mare dels meus fills en comptes de la dels altres, que a casa també ho necessitem.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada