diumenge, 27 de març de 2011

Regadores

Les vaig veure per primer cop al blog de l'Alberto i me'n vaig enamorar.

Com que totes li demanàvem si les regadores eren de creació pròpia o les havia fet seguint un tutorial o una plantilla o alguna cosa però ell no deia res... vaig començar a buscar per internet.

I vaig trobar la plantilla a Splitcoast Stampers.

Espero que l'Alberto no s'enfadi per haver revelat el seu secret perquè la veritat és que aquest noi és un autèntic crack faci servir plantilles o no. El que importa és la realització, i els seus treballs estan sempre cuidats fins a l'últim detall. Són preciosos.

Les meves regadores encara no estan acabades:




Però no m'he pogut resistir a provar de fer-ne. De moment ja m'han servit per fer proves amb tintes i segells

Quan estiguin acabades ja posaré més fotos.

6 comentaris:

  1. Que cuquis! a mi les de baix ja m'agraden sense afegir res més.Ja les ensenyaràs quan les tinguis acabades!

    ResponElimina
  2. Què maques!!! Però quina feinada!!! ;) A mi ja m'agraden així, acabades ja seran espectaculars!!!!

    ResponElimina
  3. Bel!!! tens notícies de l'Atelier??? havíem de començar ara, no?

    Jo fa temps que no rebo notícies....

    Ja tinc ganes de començar i veure què anem fent!!

    Un petó, guapa.

    ResponElimina
  4. Maria, no pas més feinada que fer un mini o un LO d'aquells que fas tu ;P

    Una abraçada!

    ResponElimina