dilluns, 20 de juny de 2011

Troballes

Dilluns passat va ser festa i vaig aprofitar el cap de setmana llarg per endreçar coses.

En una capsa em van sortir fotos. Fotos diverses: del Pol quan era petit, del pis de Barcelona, còpies de les postals de Nadal que faig cada any (sempre diferents...) records de temps feliços (o almenys això pensava jo). Fotos que em van fer pensar que potser en la ignorància no s'hi viu malament del tot... i em va venir una mica de nostàlgia.

En fi, al que anàvem.

Entre totes les fotos me'n van sortir unes que ja ni pensava que tingués. Les fotos són horribles i tenen uns quinze anys pel cap baix però m'ha fet gràcia posar-les a l'àlbum perquè n'hi ha unes que són de treballs fets en fusta.

Els treballs ja no els tinc perquè els vaig anar regalant però ara us podeu fer una idea de com éren.

També em van sortir aquestes fotos:



Això era una làmpada que vaig fer per un amic meu que va a anar a viure sol.


No s'aprecia gens bé el detall que li vaig pintar, però és la lletra A de l'alfabet celta.

M'agraden les lletres Celtes. Tenen unes corvatures divines que s'entrellaçen entre elles. I normalment, totes tenen animalons i elements que formen part de la natura. Aquesta és un dragonet.

Llàstima que no s'aprecïin bé els detalls. Estava pintada a 4 tintes i n'hi havia una de color groc-daurat antic preciosa.

Per sort, aquest any he fet un curs de fotografia així que, encara que regali els objectes, les fotos que en faci seran molt millor ;)

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada