divendres, 26 d’agost de 2011

Restaurant

Fa mesos que vaig començar a restaurar un coixí a estones perdudes.


El coixí el vaig pintar deu fer uns 15 anys, i estava així de gastadet:






Vaig anar pintant de mica en mica, ara les flors, ara el conill:
















I aquest cap de setmana el vaig acabar! Ara ha quedat així:



No és una feina que es faci en un dia. Jo almenys la gaudeixo més si la faig de mica en mica...


I els colors tampoc són 100% iguals que els de fa 15 anys però això és el de menys.


Ara només em falta fer-li el farcit nou perquè quedi més plenet i esponjós :)


Oi que no està malament?

2 comentaris:

  1. No, no està gens malament, és preciós!... avui m'estic mirant totes les coses que saps fer i m'estàs fent recordar els vells temps en els que feia punt de creu (a poca cosa més he arribat, però s'ha de dir que se'm donava bé) i m'han vingut ganes de fer coses... per què no ens dius el tipus de pintura que cal fer servir per pintar un coixí, els estris, la qualitat de la roba sobre la que s'ha de pintar?... en resum... per què no ens fas una classe de pintura de coixins? :-)
    Les manualitats relaxen molt i, personalment, m'estimo més fer això que tirar de laxatin XD...

    ResponElimina
  2. Gràcies Francesca!!

    M'apunto el teu suggeriment (de fet, ja he començat un tutorial). Sí, farem un tuto per aprendre a pintar roba! :D

    Què et sembla?

    Ves buscant un dibuix que t'agradi, a poder ser que no tingui molts detalls ni línies primes difíciles de la muerte, ok?

    Apa, continuarà...

    ResponElimina