dijous, 22 de setembre de 2011

Àlbum Gina

Abans de res: sí, ho sé, hauria d'estar treballant :(

Però és que no puc més. Estic cansada i no em concentro, així que he decidit fer un (kit kat).

Ara sortiré a passejar amb els meus fills, però abans de tancar l'ordinador vull penjar una cosa que he fet aquests dies.

Els últims dies d'estiu han estat especialment calorosos, així que com que a les hores centrals del dia no es podia ni sortir de casa... ha estat perfecte per fer això:




Aquestes són les úniques fotos que tinc de la meva filla acabada de néixer, així que vaig pensar que mereixia tenir un record especial per quan sigui més gran i les vulgui veure.





He utilitzat el kit de febrer de KDS i només he hagut d'anar seguint el pas a pas del tutorial.

No he fet fotos de totes les pàgines però crec que amb això ja us podeu fer la idea de com és l'àlbum. Aquí n'he posat unes quantes més.

A mi m'ha agradat molt fer-lo :)

2 comentaris: