divendres, 23 de desembre de 2011

Els millors desitjos

Aquest any no he fet la postal de Nadal. No he pogut.

I el que havia pensat per substituir la postal tampoc arribarà temps: la nit de Nadal és demà i el més calent és a l'aigüera.

Després he pensat en fer la típica felicitació per internet però és una cosa que ja està molt vista i tampoc m'ha convençut, la veritat. Precisament jo m'ho passo bé fent la postal perquè és sempre un detall molt personal. Uns anys han estat postals, d'altres han estat CD's, d'altres un calendari... exteriors ben diversos per amagar els millors desitjos a l'interior.

Aquest últim any m'han passat moltes coses. Moltes coses per les quals donar les gràcies. Tinc molta sort.

_____________________________

Sempre que penso en donar les gràcies, em ve al cap aquesta cançó (del gran Curtis Mayfield, aquí versionada per en SEAL), semprehttp://www.youtube.com/watch?v=oLQ2joJ_BrI


____________________________

Així que, al final, crec que el millor és no buscar temps (que no tinc) per fer coses (que no puc fer) complicades i desitjar-vos unes Bones Festes i un Bon Any Nou.

Això per mi vindria a ser que tant de bo pogueu passar aquests dies amb la gent que us estimeu, i compartiu amb ells tantes coses bones com us sigui possible, que recordeu sempre els qui ja no hi són; sempre. I que tingueu salut i sort d'ara en endavant.

Us ho desitjo de cor.

Bon Nadal i Feliç 2012

2 comentaris:

  1. Bon Nadal Gemma, que l'any vinent et porti el que et mereixes, és a dir: ¡el millor! :-)

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Francesca. Mirarem de seguir treballant perquè així sigui ;)
    Bon Nadal per a tu també!

    ResponElimina