dissabte, 22 de setembre de 2012

Per a què són les vacances?

Aquest any he pogut fer vacances :)

I les he aprofitades molt bé! M'he fet una web/blog per posar-hi la meva informació professional, he llegit, he dormit, he anat a la platgeta, he fet família...

I he fet proves amb materials que feia temps que tenia abandonats. He provat coses noves que feia temps que volia provar, he fet alguns dissenys nous, m'he comprat eines que em feien falta...

Com que la qüestió laboral no acaba de rutllar (per no dir que cada cop va pitjor), la idea de potenciar les meves aficions com a sortida laboral cada vegada agafa més força. Si finalment he de posar en marxa el "Pla B" hauré d'estar preparada i fer les coses ben fetes. De gent que fa penjollets i arracades i manualitats diverses n'hi ha molta. I n'hi ha que ho fan francament bé... així que cal professionalitzar-se encara més en el que de moment encara són les meves aficions.

Algunes coses que he fet:







Per ara són només proves però m'han servit per aprendre molt.

També he treballat la resina i he continuat amb l'Scrap però ara mateix no tinc fotos per posar aquí :(

El temps lliure que tingui l'aprofitaré per continuar provant, creant... De moment continuaré com sempre fent coses per regalar als amics i a la família (perquè m'ho passo bé i m'encanta!), però si cal fer el pas, estaré ben preparada.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada