dijous, 8 de novembre de 2012

Anells

Últimament he estat provant tècniques i materials nous per fer anells i penjolls. Ja vaig començar a l'estiu i vaig decidir que per poc que pogués continuaria dedicant temps a l'aprenentatge i perfeccionament. I la veritat és que m'ho passo de conya :) No ho vull deixar.

He fet diverses proves per saber quant de temps trigaran a assecar-se les peces i de quina manera he de desemmotllar.

Vaig provar de fer peces de color amb diferents tipus de pintura que tinc a casa i amb les que em van recomanar. He provat de ficar petits objectes dins la barreja i veure com va el tema de la densitat. Fins i tot vaig provar amb el Nescafé ;) i n'he tret dues conclusions: no és dissol i els granets queden surant pel mig (no com la sorra de colors, que queda dipositada al fons).

Total, que provant provant m'ha sortit això:







I encara tinc més peces preparades:



Tinc un fotimer de peces que no m'han sortit bé, però per això es fan les proves. Algunes les vaig haver de llençar però les que s'han salvat i no puc aprofitar per fer anells, les convertiré en imants per la nevera :)

Ara estic buscant proveïdors de bases d'anells i penjolls de millor qualitat que les que tinc a casa. Espero sortir-me'n sense que siguin excessivament cares.

Seguiré amb els experiments...

2 comentaris:

  1. molt xules les peces!!! és xulo experimentar, oi???

    ResponElimina
  2. Sí, és molt divertit!!
    Gràcies Alícia :)

    ResponElimina