dijous, 14 de febrer de 2013

Mini Modista

Estic de repòs :)

Últimament he fet molta resina i seda i ara torno a agafar l'Scrap. Això em passa de vegades; és com una "desintoxicació" o una cura de repòs. Segueixo treballant però amb altres suports...i no falla! A la que començo amb alguna cosa diferent em comencen a venir idees per fer coses amb allò que acabo de deixar.

Si deixo de fer FIMO i començo amb la seda em vénen idees pel FIMO. Si faig resina em surten idees per Scrap... sóc la pera!

Doncs res, que he començat un mini dedicat a la meva àvia, que era modista :)

Estic utilitzant un àlbum que vaig comprar (ja fa un any com a mínim) amb aquesta intenció i he començat a preparar les "pàgines". Per les tres primeres que estic fent he utilitzat tintes de diferents colors, màscares i gesso:




La meva idea és que tot l'àlbum tingui un toc "vintage" perquè si la meva àvia fos viva ja tindria més de 90 anys, així que...

Intento utilitzar els records que tinc de quan vivia amb ella per a l'àlbum: el paper de les parets, les teles que ella cosia, els botons, els colors, les formes dels pendelots de la làmpada del menjador, dels gerros... no sé, em deixo portar per tot això.

Hi ha vegades en què una foto et parla i a partir d'ella crees la resta però en aquest cas ho estic fent al revés.
El que m'agradaria és crear una base que em recordi, que reflecteixi com era ella, el que feia, el lloc on vivíem... I després ja buscaré les fotos que més m'agraden i les posaré a lloc.

Els propers caps de setmana es presenten plens de coses però espero poder trobar temps per continuar el treball.

Que ja sé què passarà perquè... he tingut una idea per unes corbates de seda!... ;)

Però no em preocupa no acabar l'àlbum d'una tirada. Estic segur que si m'agafo alguna excedència quedarà millor.


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada