dilluns, 4 de març de 2013

De Fira

Ahir diumenge vaig anar a la fira de Sta. Margarida de Montbui. La meva veïna Conxita i jo vam posar una parada a mitges. Ella va portar les seves bufandes, barrets i altres complements de punt i jo les meves cosetes :)

Ja feia dies que ho preparava i vaig estar treballant força per això durant tota la setmana. Vaig estar fent peces noves i acabant les que ja tenia mig fetes de Nadal per portar el màxim de coses perquè com que és el primer cop que faig una cosa així no sabia ben bé si portava moltes coses o poques. De fet, després de l'experiència crec que això és ben bé imprevisible (pot ser que facis curt com que tornis a casa com has vingut), com tampoc saps si el que portes agradarà o no, si t'ho compraran o no...

La nit abans vaig anar a dormir tard perquè vaig estar fora tot el dia i també el dia anterior, així que encara tenia feina a fer: fer etiquetes, empaquetar-ho tot, foradar els suros, preparar les cadires...

Parada acabada de posar

Penjolls i anells

Foulards de seda i les arracades al fons

Fent un cafè

Observant-ho tot...
Una targeta
Va ser un matí tranquil i agradable perquè va fer molt de solet. I a mi sempre m'ha agradat veure passar la gent amunt i avall (quan vivia a Barcelona de vegades anava al centre, m'asseia en un banc i observava...) així que tot plegat va ser distret.

Si vaig a més fires hauré de millorar la presentació de la feina perquè la veritat és que al costat tenia una veritable professional! N'hauré d'aprendre... no apilotonar els penjolls, posar les arracades més visibles, posar algun conjunt (vull dir muntar dues peces que lliguin per vendre-ho junt), fer algun cartell atractiu... Hi ha moltes coses per fer.

Tot i que vam ser a la fira fins l'hora de dinar la veritat és que vam vendre poc, però quan ja havíem decidit marxar va venir la sorpresa :)

Una dona que té una botiga aprop ens va venir a veure. Em va dir que li agradaria que parléssim perquè li agrada el que faig i voldria tenir coses meves a la seva botiga!! Em va comentar que creu que el que faig està poc vist, és original i creu que pot funcionar molt bé :) Per mi això és important.

Així que ara... a seguir treballant!

Si repeteixo ja us avisaré :)

4 comentaris: