diumenge, 21 d’abril de 2013

Fira a Veciana

Avui he posat paradeta a la Fira de Veciana. I aquesta vegada ha anat molt bé :)

Només he tingut 2 dies per preparar-ho tot però he de dir que ha valgut la pena. La gent de Veciana són súper pencaires i en tot moment han estat pendents de tot, que estiguéssim còmodes, que tot anés bé... (agraeixo l'entrepà de botifarra que ens han donat per esmorzar!).


He arribat allà una hora abans per muntar-ho tot i la veritat és que fins que el sol no ha començat a escalfar del tot, hem passat força fred; a més feia un ventot... Però de mica en mica la gent s'ha anat animant i la jornada ha estat prou agradable i amb força participació.



Els primers en arribar han estat els participants de la cursa de BTT però després s'han succeït la resta d'activitats que hi havia preparades. Hi ha hagut una demostració de dansa oriental, una altra de màquines que tallen fusta, un taller de sabons artesans, actuacions i jocs per a la canalla... i el sorteig de premis.

Has vist el logo de T1PB com a "sponsor"? Gràcies a l'organització per  la foto!

Saps que dos dels premis eren meus? vaig preparar dos lots que contenien un mocador de seda pintat a mà i un conjunt de bijuteria (anell i penjoll). Desconec qui se'ls ha emportat però espero que hagin agradat :)








Al meu costat hi havia la parada de l'Esther, que donava informació sobre la tasca de les doules (molt interessant) i també hi havia venda de cd's de "Angelina i els moderns" i altres grups.


Jo ja tinc el meu cd de MINNIM :)

En resum, un matí molt maco on he tingut l'ocasió de conèixer gent, veure el seu treball i seguir aprenent.

Ah, i estic molt contenta perquè me'n vaig cap a casa amb uns quants encàrrecs i una reunió de "tupper-bijou" a la vista!! ;P

No puc aportar fotos de les activitats que s'han fet a la fira perquè he estat tot el matí a la parada però si vosaltres en teniu, seran molt ben rebudes.

Fins a la propera!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada