dimarts, 21 de maig de 2013

Fira Scrap+ Sitges

Diumenge vaig anar la primera fira de Scrap que es va fer a Sitges.
Quan ens vam llevar no feia gaire bon dia però ens vam decidir: la família a jugar per la sorra i jo a la fira :)


Ja et dic ara que si la repeteixen la fira (té tota la pinta) l'hauran de fer en un lloc mes gran perquè... quina gentada!

La veritat és que el lloc estava molt bé. Tot i no ser gaire gran (pel concepte de fira) les botigues i proveïdors diversos estaven ben representats. Hi havia els expositors, l'entrada on podies comprar el merxandatge típic de les fires, un lloc per a l'"habituallament"... i sortejos.

La veritat és que era per quedar-se allà tot el dia perquè et podies perdre mirant papers, tintes, segells, troquels, àlbums, eines diverses... xulíssim tot!

També hi havia l'espai per fer tallers. Aquest edifici estava separat del de la Fira i s'hi podia anar caminant en dos minuts pel passeig, de cara al mar, mmm... molt agradable!

Tant dissabte com diumenge hi van fer MOLTS tallers. N'hi havia de washi tape, de tècniques pel journaling, d'enquadernació... Una cosa que em va cridar l'atenció traient el nas per allà va ser el poc xivarri que se sentia per ser una planta plena de gent treballant! 
He assistit a molts tallers i a la majoria hi ha MENYS gent i MÉS soroll de xerrameca!!

La gent busca el seu lloc

I fan fotos :)

Taller d'enquadernació

Noies enquadernant
Primer vaig pensar que no era bona idea que els tallers estiguessin separats de la fira però després, veient això que dic, vaig pensar que amb la fira al costat hagués estat més sorollós tot plegat. No se si podrien trobar un espai on la gent no s'hagués de desplaçar d'un edifici a l'altre i fos prou tranquil pels tallers.

El que vaig trobar a faltar van ser tallers que es poguessin fer allà, sense avisar. Tots els tallers que vaig veure estaven tancats perquè la gent havia hagut de reservar prèviament per mail. M'hagués agradat poder dir: ai, vaig a fer aquest taller (com al saló del Hobby o algun altre).

Però la veritat és que va ser un diumenge divertit i diferent :)

Ah, i vaig conèixer l'Elena Roche de Pega Papel o Tijeras!

2 comentaris:

  1. Jo vaig tenir a la Jana amb febre i al final no hi vaig anar...però vaig dubtar fins l'últim moment!!

    ResponElimina
  2. Oooooh... :( M'hagués fet ilu veure't!
    Però el primer és el primer. Espero que la Jana ja estigui estupenda!

    ResponElimina