dissabte, 4 de maig de 2013

Reunió de "Tupper-bijou" a SMS

No se si es diu així o no però no puc dir-li "tupper-ware" ni "tupper-sex" perquè no estaríem parlant ben bé del mateix :) Així que he batejat la reunió d'aquesta tarda com a "tupper-bijou".

A rel de la Fira de Veciana, algunes persones que ja em coneixien van atansar-se per veure el que estic fent ara i mirar una mica quina pinta té tot plegat. Es va començar a parlar de fer una trobada més de petit format, perquè la gent pogués mirar amb tranquil.litat el que faig, emprovar-se les coses... i de passada també portar a gent nova que no va poder venir a la fira però que tenia interès perquè ja havia vist aquest blog o la pàgina de Facebook.

Finalment la reunió ha estat aquesta tarda i només puc dir que estic MOLT contenta.

Les dones que han vingut ha tingut temps de mirar i remenar i emprovar-se les coses per veure com els quedaven. Han pogut preguntar coses sobre com estaven fets els anells, penjolls, mocadors, han pogut demanar algun canvi... tot amb tranquil.litat i bon humor.

Elles mateixes s'han batejat com a perapunyetes. Jo els diria (i els he dit), que per mi això no és ser perapunyetes sinó interessar-se pel que compren i assegurar-se que s'emporten a casa un complement fet a mida, personalitzat, ja que amb aquesta trobada en tenen l'oportunitat. Què més es pot demanar?

I la veritat és que a mi això també m'ha anat molt bé perquè em permet conèixer de primera mà perquè hi ha gent que prefereix les arracades d'una o altra manera o el cordó d'un penjoll d'un material determinat (per exemple), i si hi ha molta gent o no que coincideix en les preferències.

Tenir aquesta mena d'intercanvi és sempre positiu però per a mi ho és especialment perquè estic començant i vull saber quines coses puc millorar o fer diferent.

També m'han fet alguns encàrrecs així que me'n vaig a casa ben contenta.

No tinc fotos de la trobada per una qüestió de discreció però sí que aniré pujant fotos de les cosetes que he portat per la trobada.

Voldria donar-los les gràcies a totes elles per haver vingut i a la Marian per les seves galetes però en especial a la Rosa de Cal Xelin per haver posat casa seva a la nostra disposició.

Gràcies de debò i fins a la propera.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada