dissabte, 25 de maig de 2013

Stamping day

Estic preparant un taller d'estampació pel mes de juliol. Inicialment em vaig plantejar un taller de "llarga durada" però que tingués un contingut que permetés adaptar-lo a formats curts.

I el que m'està passant ara és això mateix:

- Taller d'estampació d'un mes en un centre cívic.
- Taller d'estampació de 2 dissabtes en una botiga-taller.

El de la botiga el tinc confirmat; el del centre cívic encara no perquè depèn de si hi ha prou inscripcions o no.

Més endavant un aniré donant informació -no sigui que us hi volgueu apuntar i us quedeu sense plaça ;P

El que volia compartir ara és el dia tan xulo que he passat avui amb la meva filla. Al matí ha vingut a veure què feia i m'ha trobat gravant linòleum i estampant sobre tela. M'ha començat a preguntar què feia, per a què servia tota la parafernàlia que tenia allà escampada... i finalment:

- Mama, ho puc provar jo?

Ves que li havia de dir!

Doncs sí, primer ha començat a fer proves sobre un full fent servir els meus segells. Després s'ha començat a sucar els dits i a pintar amb la mà.


Llavors li he explicat com ha de mullar els segells en tinta i com els ha de netejar. També li he explicat com es fan servir les plantilles i ho ha provat :)



I com que ens hem anat embolicant, finalment li he ensenyat a fer segells amb "goma eva" que hem enganxat en blocs de fusta d'aquells per fer construccions (que ja no fa servir per res) i en taps que havíem de portar al reciclatge.


Això ha estat abans i després de dinar, perquè estàvem tan engrescades que hem volgut continuar!





La veritat és que dies com aquest, compensen aquells altres que et discuteixes amb ells cada dos per tres.
Ens ho hem passat MOLT bé!!

El proper pas: acabar un titella que vam començar l'altre dia i encara no està sec.
Ja penjaré fotos.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada